Marketing produktów konopnych stosowanych w biokosmetologi.
Opis bibliograficzny
Marketing produktów konopnych stosowanych w biokosmetologi. [AUT. KORESP.] ANNA KRAWCZUK, [AUT.] MAGDALENA KACHEL, STANISŁAW PARAFINIUK. W: Ekonomiczne, organizacyjne i środowiskowe uwarunkowania produkcji rolniczej i żywności. Pod red. Anna Kocira, Ewa Stamirowska-Krzaczek Kraków 2020, Wydawnictwo Inżynieria Rolnicza, s. 63-68, il.,bibliogr, 978-83-64377-45-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Wydawnictwo Inżynieria Rolnicza
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 kwietnia 2021 11:59 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 6 października 2021 12:29 |
Linki zewnętrzne
PBN
615d7a722467f0561fc2c282
Strona WWW
https://pwszchelm.edu.pl/wp-content/upl…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-64377-45-7
BPP ID: (59, 47431) wydawnictwo zwarte #47431
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.