Nieuczciwa reklama w prawie polskim i w odczuciach konsumentów.
Opis bibliograficzny
Nieuczciwa reklama w prawie polskim i w odczuciach konsumentów. [AUT.] MAŁGORZATA CHĘĆ, MONIKA STOMA. W: Oto miejsce na Twoją reklamę. Reklama i marketing w problematyce kulturowej oraz społecznej pod redakcją naukową Dagmara Antowska i Kamil Motyka Poznań 2021, Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński, s. 105-121, il., bibliogr., sum, 978-83-66666-59-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński
Rok: 2021
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 października 2021 14:51 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 28 października 2021 14:52 |
Linki zewnętrzne
PBN
617a9cfe2467f07e3be92c79
Identyfikatory
ISBN: 978-83-66666-59-7
BPP ID: (59, 47897) wydawnictwo zwarte #47897
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.