Expectations towards shaping a marketing product on the example of valuable natural areas.
Opis bibliograficzny
Expectations towards shaping a marketing product on the example of valuable natural areas. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA GOLISZEK. W: Marketing w strategiach rozwojowych podmiotów rynkowych / redakcja naukowa Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz Warszawa 2019, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s. 179-190, il., bibliogr, 978-83-7583-915-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok: 2019
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 10 listopada 2021 08:38 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 10 listopada 2021 08:38 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7583-915-9
BPP ID: (59, 47980) wydawnictwo zwarte #47980
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.