Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The role of stress in student education and its impact on learning outcomes.

Opis bibliograficzny

The role of stress in student education and its impact on learning outcomes. [AUT.] JUSTYNA BIEGAŁA, MARCO WOCHNIK, ROMAN DĄBROWSKI. W: IV International Congress of Education in Animal Sciences, ICEAS IV Proceedings Book, 26 - 27 June 2025 Lublin, Poland s. 22. Lublin 2025, [b.w.], 978-84-09-73807-6.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
IV International Congress of Education in Animal Sciences, ICEAS IV Proceedings Book, 26 - 27 June 2025 Lublin, Poland, s. 22
Wydawca:
[b.w.]
Rok: 2025
Język: Angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji krajowej
Typ MNiSW/MEiN: inne

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:2 lipca 2025 13:21
Ostatnia aktualizacja:2 lipca 2025 13:21

Identyfikatory

ISBN: 978-84-09-73807-6
BPP ID: (59, 51162) wydawnictwo zwarte #51162

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się