Postawy konsumentów wobec marek olejów silnikowych na rynku polskim.
Opis bibliograficzny
Postawy konsumentów wobec marek olejów silnikowych na rynku polskim. [AUT.] ARTUR WOLAK, GRZEGORZ ZAJĄC. W: Zarządzanie w towaroznawstwie –aspekty teoretyczne i praktyczne pod redakcją Aleksandry Wilczyńskiej Gdynia 2020, Uniwersytet Morski w Gdyni, s. 236-249, il., bibliogr., streszcz.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne Zarządzanie w towaroznawstwie –aspekty teoretyczne i praktyczne pod redakcją Aleksandry Wilczyńskiej, s. 236-249
Wydawca:
Uniwersytet Morski w Gdyni
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Linki zewnętrzne
PBN
61a641592467f0352a23402e
Strona WWW
https://wydawnictwo.umg.edu.pl/content/…
Identyfikatory
BPP ID: (59, 47241) wydawnictwo zwarte #47241
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 22 stycznia 2021 09:34 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 30 listopada 2021 16:20 |