Consumer attitudes and behaviour on the market of regional and traditional food products.
Opis bibliograficzny
Consumer attitudes and behaviour on the market of regional and traditional food products. [AUT.] AGNIESZKA DUDZIAK, [AUT. KORESP.] MONIKA STOMA, [AUT.] GRZEGORZ ZAJĄC, ANDRZEJ KURANC, TOMASZ SŁOWIK, JOANNA SZYSZLAK-BARGŁOWICZ. W: Farm machinery and processes management in sustainable agriculture : X International Scientific Symposium FMPMSA 2019 Lublin, Poland [20-22 November] 2019 / edited by Edmund Lorencowicz, Jacek Uziak, Bruno Huyghebaert Lublin 2019, Instytut Naukowo-Wydawniczy Spatium, s. 353-357, 978-83-66017-74-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy Spatium
Rok: 2019
Język: Angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 grudnia 2019 09:08 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 25 października 2021 13:32 |
Linki zewnętrzne
PBN
617021d22467f04c03ca5489
Identyfikatory
ISBN: 978-83-66017-74-0
BPP ID: (59, 46231) wydawnictwo zwarte #46231
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.