Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na przykładzie produktów mlecznych.
Opis bibliograficzny
Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na przykładzie produktów mlecznych. [AUT.] MONIKA STOMA, A[GNIESZKA] DUDZIAK, ANNA RODZEŃ, GRZEGORZ ZAJĄC, JOANNA SZYSZLAK-BARGŁOWICZ, TOMASZ SŁOWIK, ANDRZEJ KURANC. W: Budowa i eksploatacja maszyn przemysłu spożywczego : BEMS 2018 / XVIII Konferencja Naukowo-Techniczna,Koszalin-Ustronie Morskie, wrzesień 2018 s.85. Koszalin 2018, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 978-83-7365-494-5.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Budowa i eksploatacja maszyn przemysłu spożywczego : BEMS 2018 / XVIII Konferencja Naukowo-Techniczna,Koszalin-Ustronie Morskie, wrzesień 2018, s.85
Wydawca:
Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 października 2018 11:55 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 października 2018 11:55 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7365-494-5
BPP ID: (59, 44095) wydawnictwo zwarte #44095
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.