Profiling Polish Retail Consumers of Major Engine Oil Brands.
Opis bibliograficzny
Profiling Polish Retail Consumers of Major Engine Oil Brands. [AUT.] ARTUR WOLAK, KAMIL FIJOREK, GRZEGORZ ZAJĄC. W: Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain: education excellence and innovation management: a 2025 vision to sustain economic development during global challenges Seville 2020, IBIMA, s. 601-611, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
IBIMA
Rok: 2020
Język: Angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 22 stycznia 2021 08:56 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 22 stycznia 2021 10:33 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 47238) wydawnictwo zwarte #47238
Metryki
70,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.