Jakość obsługi klienta na stacjach kontroli pojazdów w opinii kierowców Polski wschodniej.
Opis bibliograficzny
Jakość obsługi klienta na stacjach kontroli pojazdów w opinii kierowców Polski wschodniej. [AUT.] AGNIESZKA DUDZIAK, ANDRZEJ KURANC, GRZEGORZ ZAJĄC, JOANNA SZYSZLAK-BARGŁOWICZ, MONIKA STOMA, TOMASZ SŁOWIK. W: Logistyka dziś i jutro, Systemy wspomagania komputerowego w transporcie i logistyce : monografia / pod redakcją Grzegorza Dzieniszewskiego oraz Macieja Kubonia i Wioletty Tomaszewskiej-Góreckiej Kraków 2021, Wydawnictwo Inżynieria Rolnicza, s. 5-24, Materiały z IV Konferencji Naukowej z cyklu „Logistyka dziś i jutro”.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Wydawnictwo Inżynieria Rolnicza
Rok: 2021
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 6 kwietnia 2022 14:17 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 6 kwietnia 2022 14:17 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 48311) wydawnictwo zwarte #48311
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.